Monday 14 February 2011

සමරමු අපි උතුම් ලෙසින්..........

වසර ගණන් පෙම් කරලා
මුළු ලොවටම හොර රහසේ
නුඹ කැන්දන් ළඟට මගේ
බොහෝ කලක් ගෙවී ගිහින්...........

සැමට හොරෙන් හැංගි හැංගි
බඩ වැටිවල වෙල් එළියේ
නුඹෙ රුව දැක ගත්තෙමි මම
නුඹට ඒව මතක නැද්ද............

දොල පාරෙන් එගොඩ වෙලා
වැව් තාවුල්ලෙන් මතුවී
නුඹ එන විට වැව් බැම්මේ
දුටු අසිරිය මට මතකයි..........

ලිහා දැමු දිගු කෙහෙරැල්
සුළ‍‍‍ඟේසැටි කියා පෑවා
සාරි පොටට සුළඟ හැමුවෙ
නුඹෙ ලස්සන වැඩි වෙන්නයි..........

අපි දෙන්නා එකතුවෙලා
ගොඩ නැගු ලෝකය අරුමැයි
දරු පැටවුන් අපේ ලොවට
ගෙනෙන්නේ සුන්දර දසුනයි.........

එදා වගේ මේ හැම දේ
අද වාගේ මට මතකයි
මට වාගෙම නුඹේ සිතෙත්
මතකද සොඳුරුම සැමරුම්..........

විවාහයට පෙර අය හට
සමරන්නට එක දිනයක්
වෙන්කරලා තියෙන නමුත්
සිතූ ලෙසින් සමරන්නට...............

අවුරුද්දේ අනෙක් දවස්
සියල්ල අපි සමරන්නෙද
විවාහයේ උතුම් බැඳුම
සමරමු අපි උතුම් ලෙසින්.............

No comments:

Post a Comment